fredag 13. februar 2009

vinterferiee

Endelig,det er vinterferiee :D
Det skal bli deilig med en uke uten den forbanna skola !

Menne jeg har ikke blogga så ofte i det siste,som jeg gjorde før,men det er fordi jeg har mye og tenke på .
Det er så mye som skjer fortia..
Men kan vel skjerpe meg litt i ferien (?) .
Akk nå så skal jeg se på sendkveld og spise sånn tortilla greije dings.
Å jeg har hikka i nesten hele dag ! Når jeg våkna i dag,så pluttselig på skolen, også når jeg kom hjem og nå..
Jeg kjeder meg skjeempe mye,sende meg et brev på nettby.no? (aa' Emmelylf95 .
Send breeev,det er kooos(!) .
spiste taco i sta,naaam .
Mamma lagde sånn greije inntil , vetke hva de heter jeg..

I norsken i dag, så slapp jeg ,vilde,maria og tonje å framføre,for det var ikke mer tid,mihihih.
Nesten ALLE i klassen maste på at vi skulle vise den fram,var egentelig i grunnen plagsomt.
Men etter vinterferien skal vi framføre.
Den KRL prøva jeg hadde i sta gikk rett ned i dass ..
For og si det sånn!

Nytt bilde av meg:
Det ble misslykka i grunnen...

Ingen kommentarer: