torsdag 12. februar 2009

mihi

Hahaha,, idag så har jeg vet med Maria,Vilde.H, Tonje,Ine & Julie.
Først så dro jeg,Maria og Tonje til Vilde sitt hus og spilte inn film der .
Vi har om Camilla Collet, sellom jeg nesten ikke husker noe av hvordan livet hennes var.
Eller jeg husker at hu var rik, så ble hu gift med en fyr som heter Peter,så forelsker hu seg i Wellhalmen eller noe sånt og blir tilslutt fattig...
Peter dør(trur jeg),, når hu blir fattig må hu selge huse sitt og bo på gata ellernoe sånt ..
Det var bare det jeg husker :p
Men vi skal framføre det for hele klassen og det blir flaut !
Skal til og med ha med tabber.. Hahahaha !
Kommer til og få helt lattis ass !

Når jeg var med Julie å Ine så var vi på skolen på sånn greije fikk taco å kunne skjøp brus og godteri. Vi løp etter en sånn fyr,trur han het Tomas eller Tommas: p
Forde han hadde tatt mobilen til Ine og da løp vi vell i en time etter han og han etter oss forde han mista mob sin i gulve og da tok vi den.. (a'
Men så kom pappa for og hente meg rundt 9 tia,men før han kom så løp jeg inn igjen og hente RLE boka mi,,mihiihhhihihihih....
Jeg var på nettby toppen to eller tre ganger i går :D

Menne må stikke nå, skal ta av meg sminka og prøve den nye kvisekremen min + RLE greija,har prøve i det i morra.. : s

Ingen kommentarer: