tirsdag 3. februar 2009

Sliten

På skola i dag har jeg gått 8km ...
*STOLT*
I følge Synne: viss jeg hadde gått 2km til så hadde vi gått 1mil ,hoho .
Også hadde jeg vondt i det ene bene mitt, ble verre i sta da -_-
Willard (lærer) trudde jeg feijka(feka/faka) ,, ååå, da ble jeg sur (!).


Hakke gjort noe i dag, sove med en gang jeg kom hjem,, sov til kl 6 akk .
Haha.
Meg og Vilde tok bilder i sta, legger dem ut senere,finner ikke usbkabelen.
Har fått husarrest av mamma ... Forde jeg er frekk i skjeften,,eller jeg svarer kanske frekt tilbake ...
Nå sitter jeg på romme mitt og krangler med noen.... Gidder ikke og nevne navn, h*n vet gått hvem jeg snakker om nå.
INE HAR BURSDAG I DAG,SOLSTUBB PÅ NETTBY,SKRIV I GJESTEBOKA HENNES :DD !
GRATULERER MED DAGEN! (L)

Meg og Vilde ;*




Ingen kommentarer: