mandag 2. februar 2009

<3 Synnemiiin

Har vert med Synne i hele dag (!) :D Har hatt det skjempe morro .
Vi skjøpte oss kule is :p Det var godt med det nå da, hadde veldig lyst på is .
Jeg tok to kuler så, Synne skjøpte tre,, hihihi .
Det vi gjorde (for og få en histori til og virke kort) :
Jeg møttte Synne en plass og vi gikk ned til byen > tok bussen > gikk av uttafor herkules og gikk inn dit > så på ball kjoler > så bare gikk vi rundt og så på kjoler og sånt > skjøpte oss kule is > gikk litt rundt og satt oss på ett sted > møtte Ine og Camilla + morra til Ine :* > vi så på den nye mobilen til Ine > så dro Ine, Camilla og Tonje > meg og Synne gikk inn på Cubus og så på klær > Synne prøvde klær mens jeg venta på hu > en som jobba på butikken stirra på oss hele tiden,akk som om hu trudde vi hadde stjelt noe :s > så gikk vi tilbake til den plassen > ringte til pappa og lurte på når han skulle komme > gikk ut og venta på pappa > vi så Camilla,Ine og Tonje på buss plassen > vi gikk på do > gikk inn på shell og venta på pappa > gikk ut > så kom pappa > vi skjørte Synne hjem > vi skjørte hjem > og her sitter jeg nå :)
Føler at den egentelig ble laang .. Hahahha (! :)

Det er kalt ute,,fyyy ! (:oo)
Også har vi sånn snødag opplegg på skola i morra, men skal ikke vere med,skal vere på skolen i morra og gjøre oppgaver ...
Kunne godt vert hjemme,men det er kjedelig da (!) .
Så skal 'gjøre' oppgaver med Synne i morra, hahah , vi kommer vel bare til og sitte der og snakke + høre på musikk (?) Hohoh .

Biledrrr :
Søøt topp :D
Den var fiin :)
Den så dailig ut og gå i (!)
Hello Kitty :D
Rooosa ;*
En sånn mascara har jeg, veldig bra ! :)
Den perfekte ballkjolen .
Denne skoa var råå ;o ( det kommer mange bilder av sko akk nå, alle var råe daa :D)
Denne passer PERFEKT til en kjole jeg vil ha,, nesten akk samme mønster også er det samme farge ;o
Kuul :D
Fikk faktisk lyst på de ballongene her jeg :p
Meg - outfit, ser helt nydelig ut,,ikkesant (?) :) Genser: WESC , bukse: BikBok, jakke: BikBok .
Camilla hadde musefletter på seg i dag også hadde ikke på seg sminke,se så søøøt :DDDD
Synnemiin, hu så på klær :D Synne, ikke hat meg for og legge dette ut (a'

Ingen kommentarer: