onsdag 4. februar 2009

Ski

Har gått med Camilla og Rebekka i hele dag ! ;*
Camilla har virkeligen skills på ski, holdt jo på og tisse på meg,forde jeg fikk lattis (!)
Også gikk hu rundt og spørte folk "vill du bli min ski venn?" Ellr noe sånt,haha!
Ingen svarte Camilla da... Hohohohoho!
Rebekka skulle aldri gitt Camilla dummle/dumle eller hva det heter ;s
Hu ble jo hyper som bare det !
LEGGER UT BILDER SENERE + VIDEOEN NÅR CAMILLA STÅR PÅ SKI .

På skolen i dag heldte en person eple juice over halle ryggen på en anen person, men det var ikke med vilje da!
Jeg skumpa til den ene personen med uvilje (a' og da traff den personen den andre personen..
Så mange kom for og snakke til den personen jeg gikk med,den andre personen sa det til mange igrunnen ;s
Men samma,de har årdna opp i det nå.

Akk nå ligger jeg i senga mi og skriver blogg å har akk kommet ut av dusjen,,10hi!

NY HEADER? Hva synes du om denne,burde jeg bruke den (?)
Litt dålig kvalitet,men pytt pytt :-))

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søtt design :)