torsdag 5. februar 2009

Auuuu

Har fortsatt skjempe vondt i bene mitt !
Trur jeg snart døøør, det verker noe sykt (!)
Måtte dra tidelig hjem. Bene mitt verker ennå, må på legen snart (?)
Har vert hjemme i hele dag og kjeda meg.
Spurte om Maiken ville bli med ut ,men hu kunne ikke ...
Og jeg ble bare hjemme da, forde ingen andre var på . (sånn at jeg kunne spørre dem)
Snakka med Marlenemiin i sta da<3>Ææææææææ, krampe i bene (igjen!) !
Det føles ut som om en person missliker meg (som venn) ... Jeg spørte hvem det var og fikk bare "samma" tilbake og spørte hvorfor hu var dritt lei den personen også nevnte jeg et navn (A)
Men h*n svarte bare tilbake at den personen h*n missliket kranglet h*n ikke med ... Og jeg og den personen det er snakk om har vert litt sånn frekke mot hverandre,, så trur det er meg (?) .. :/






2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med beinet ; -D

Camilla Didriksen sa...

Søtt bilde :) Lykke til med beinet!