lørdag 7. februar 2009

pizza

Det er lørdag idag og vi spise hjemmelagd pizza i dag og :D
Naaaaammmmmm !
Har vert hjemme i hele dag og kjeda meg ..
Skulle kansje sove hoss Maiken,men fikk ikke lov .
Så har bare vert hjemme i hele dag .
Akk nå så hører jeg på musikk (Lady gaga), og gråter snart...
Savner LINE ROVE som faen ! Hadde ikke lyst til og flytte fra kvelde ,egentelig !
Hadde jeg noe valg (?) Neeeida.. Har ikke sett Line på et halvt år !
Også snakker vi nesten ikke med hverandre på msn og nettby, men spørte hu en gang om vi fortsatt var bestevenner osv, så svarte hu "Emmely, vi kommer alltid til og vere bestevenner uansett hva som skjer!" Det husker jeg syykli godt at du sa til meg ! :-D
Jeg elsker deg Line,helt serriøst ! ;'*
Har lyst på ny nettby igjen.. Men ser ikke vitsen i det (?) . Har bare lyst på nytt nick, men jeg skjønner heller ikke hvorfor de nettby folka gjør det stikk motsatte av det vi vill at nettby skal vere ! Vi spørr om og få vekk statusen, for den er plagsom! En gang så hadde jeg 20 i statusen så trudde jeg det var varsler(kommentarer) Men neeida..
Også pluttselig får vi inn "*nick* har nå endret profilen sin" Ser ikke pointe i det ...
Men skal snart sende sånn greie til nettby(klage/ideer) på hvordan vi vil ha nettby.
NETTBYEN MIN ER EMMELYLF95,,KOMMENTERE FILER ?(AAAAAA)
Til dere lesere,kan dere svare på noen spørsmål? :
Er bloggen min kjedelig?
Viss den er det,hva burde jeg gjøre bedere?
Er bloggen min bra?
Hva er så bra med bloggingen min?
Hva er så dårlig med bloggingen min?



There's nothing as nice as someone who shares, your laughter, your secrets, your wishes and cares, someone who's there through your good times and tears, who stays by your side as your friend through the years.

Meg og Maiken : D