søndag 8. februar 2009

Halloijs

Jeg tenkte at jeg snart skulle i dusjen..
Men må vente,bade er opptatt , mihi.
Jeg kjeder meg skjempe mye ! Og det er en av grunnene jeg blogger akk nå.
Blogg har blitt litt kjedelig i det siste. Men blogger forde om,for da har jeg noe og gjøøre .
Jeg leter etter en blogg jeg kan følge med hverdag,er interesangt og lese,har om mote,skriver hver dag maks og kansje to ganger daglig (?)
Skriv i komnt felte(adr din) viss du gjør det .
Der det står fakta om meg på den siden --->
Den msn adr der bruker jeg ikke til og vere på msn, det er en anen jeg bruker.
annemmely@live.no bruker jeg bare til og få meldinger på no.msn.com :-)

Men må logge av nå, blir helt data avhengi : o
*legger ut bilde av outfit senere*

1 kommentar:

Monica Yvonne sa...

Æ skriv ikke om mote, men prøve å gi litt tips å anbefalinga åsånn. Laga mæ en ny blogg idag, vilj du bytte ut gamlelinken min me den nyen?:-) (mkobber.ipublish.no) :D