søndag 1. februar 2009

Fritidsparken

Har hvert i fritidsparken skjempe lenge, i dag (!) :D
Bade veeldig mye !
Det var gøy da .

Når vi skulle dra Ville ikke Karoline opp ,, så etter 10 minutter så kom hu da ... -______-"
Hahaha,,jaja , jeg så på klokka og ropte til Walter(bror) "Nå kommer de store bølgene!" Så går vi i mot et basseng der det kommer bølger hvert time,men de bølgene varer bare i 19 min sånn ca ...
Det kommer svæære bølger da :o !

Tok på meg sminke læl i dag jeg,, tok bare på meg mascara på de øverste vippene og eyeliner nede .
Ble i grunnen ikke svart under øynene mine ,, hehe :p

Akk nå ;
Nå sitter jeg og blogger, har nesten akk spilt på DS min, har ikke spilt på leeenge, også var det et spill som jeg var utrolig lei før, men nå spilte jeg det skjeempe lenge .. .Hohoho :pp
Menne vi blogges da .

Ingen kommentarer: