lørdag 31. januar 2009

Lørdaaag - godteri!

Har hatt en super dag, gikk Litt med Linn, så kom pappa og henta meg da ...
Også har jeg krangla med noen i dag over noe, vil ikke si hva det er eller hvem det er .
Men vi er venner igjen nå da,vi 'krangler' noen ganger,men blir alltid venner igjen, det er ikke sånn at vi krangler i flere dager,det lengste jeg har gjort det med de to presonene her er kansje en halvtime eller noe .. (:ppp)

I denne siste timen har vi sett på " på hjerte med de rette staden" eller noe sånt, også spist godteri, snakka, begynte og le noen ganger pga den derre serien jeg så på .
Akk nå sitter jeg og ser på disney channel og da går det en sang med miley og en mann som synger inn en sant til en ny film på disney cannel.
Eller så bare kjeder jeg meg og gleder meg til i morgen,skal på fritidsparken :-D

Mamma lagde hjemmelagd pizza i dag (!;*),, Naamnaaaam, det er skjempe gode de mamma lager,men hakke smakt hjemmelagd på et år sånn ca,fysj fysj sier jeg bare .

Meg fra i sta :


Pizza:


2 kommentarer:

Malina sa...

Hei :) tusen takk for det! Temaet på siden fant jeg da jeg googlet "blogspot layouts" :)

Hjemmelaget pizza er jo kjempegodt ;) Ha en fin dag!

It's Aggy bitch! sa...

pizza er nam! :)