tirsdag 10. februar 2009

my day

Idag våkna jeg rundt 7,eller alarmen på kl 7 ,men så årka jeg ikke og så opp da ,så jeg våkna 10min ca før halv 8 .
så måtte jeg sminke meg - gå på do - ta på meg klær - pusse tenna - ta på meg øredobber ogsånt - pc( har blitt avhengi ...! :O ) - gå ned og si til pappa at han skal kjøre meg til skolen .
Så kom jeg på skolen også ringte det inn ..
Vi hadde framvisning/ fremvisning i sammfunn/samfunn ellr ossen det skrives ....
Hahaha,, Truls og gruppa hans skulle egentelig bare gjøre det for Ellen,så begynte de og diskutere pga gruppa ikke hadde en od grunn til og ikke stå forann hele klassen x')
Men jeg,Kristine og Ulrikke gjorde det bare for hu.
Hu følgte nestne ikke med så jeg og Ulrikke bare fant på masse tull eller bare sto der og venta til Ellen skulle se oss( Kristine lese ) .
Det var lizm meninga at jeg og Ulrikke skulle finne på noe når Kristine sa pengenød så skulle vi gjøre noe,hahah .
Det var ikke et pent syn akk ...
Vi hadde sånn svømme greier i dag og .. + Matte prøve,vi kan vel si at den gikk rett ned i dass (?).. Men må blogge om noe annet i dag, det er vel ikke gøy og høre på at jeg plapprer om skolen (?)
Herregud,, på nyhetene så sier dem at en gutt i 11 åra kl 6 ble påskjørt av en brøyte bil når gutten akte :/ !
Vet du hva? Jeg må bare si det,jeg skal skjerpe meg på skolen. Gjør nesten ingenting osv..
Men samma ..

Har bare vert hjemme i hele dag . Mamma lagde vaffler i sta (!) :D
Hakk spist det på år og dag slags !
Tar med på skolen i morra,og ingen,ingen skal få,,mohaha ...
Frustrerte fruer begynner etterpå :D
Mihi,,så har jeg noe og se på .
Men jeg kommer snart med videobloggen min,jeg kommer til og spørre noen på msn og, for det var litt lite spørsmål( det er nesten ingen som spørte meg spørsmål,så jeg spørr noen på msn og



Ingen kommentarer: